antivirus

امنیت شبکه و آنتی ویروس

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

دانلود رایگان آنتی ویروس نود ۳۲ برای ویندوز ۱۰

کمپانی ایست ESET تقریبا ۲۵ سال پیش توسط تعدادی دوست شروع به کار کرد و پس از مدتی آنتی ویروس نود ۳۲ را وارد بازار کردند. در اینجا می خواهیم دانلود رایگان آنتی ویروس نود ۳۲ برای ویندوز ۱۰ را به همراه گزارشی از آخرین آپدیت های نود ۳۲ در سال جدید ارائه دهیم. همانطور که می دانید این ضد ویروس طرفداران بیشماری در ایران و کشورهای دیگر دارد و تعداد کاربران آن در سراسر دنیا به ۱۰۰ میلیون نفر می رسد.

آنتی ویروس نود۳۲ محصول اصلی شرکت ESET می باشد. با اینکه این ضد بدافزار مدیریت پسورد یا “فایل شردر” ندارد اما به این معنی نیست که قابلیت های کمی دارد. می توان گفت که این محصول امنیتی ، به اندازه و شاید بیشتر از رقبای خود قابلیت دارد.

جلوگیری از بدافزار بصورت بلادرنگ (Real-Time) برای شناسایی سریع بدافزارها ، ضد فیشینگ و بلاک سایت های آلوده، از جمله قابلیت های ابتدایی آنتی ویروس نود ۳۲ می باشد. همچنین شما با دانلود رایگان آنتی ویروس نود ۳۲ و نصب آن برروی ویندوز ۱۰ می توانید لایه های اضافی امنیتی مانند ضد جاسوسی ، ضد باج افزار ، قابلیت جلوگیری از حملات PowerShell و خرابکاری های جاوا اسکریپت را برروی کامپیوتر خود داشته باشید.

ماژول کنترل دستگاه ها در این ویروس کش قوی ریسک آلوده شدن کامپیوتر شما توسط دستگاه های دیگر مانند USB ، هارد اکسترنال یا دیگر ذخیره سازهای فیزیکی را کاهش می دهد. شاید قیمت آنتی ویروس نود ۳۲ اورجینال کمی بالا باشد ولی شما می توانید با دانلود رایگان این آنتی ویروس ۳۰ روز از امکانات آن بصورت رایگان استفاده کنید و چنانچه از امکانات آن رضایت داشتید اقدام به خرید آنتی ویروس نمایید.

ادامه در : 

دانلود رایگان آنتی ویروس نود ۳۲ برای ویندوز ۱۰

موافقین ۰ مخالفین ۰

بهترین اپلیکیشن های پیام رسان در سال ۲۰۱۸

پس از آنکه پیام رسان محبوب ایرانی ها یعنی تلگرام فیلتر شد خیلی ها به این فکر افتادند که چه پیام رسانی را جایگزین آن کنند که هم امنیت کافی داشته باشد و هم از بهترین امکانات و خدمات برخوردار باشد. استفاده از پیام رسانی که باعث نشت اطلاعات کاربر نشود همچنین سرعت و امکانات خوبی داشته باشد بسیار حائز اهمیت است. در اینجا می خواهیم بهترین اپلیکیشن های پیام رسان سال ۲۰۱۸ را به شما معرفی کنیم. همچنین شما می توانید این پیام رسان ها را در این صفحه دانلود کنید.


 

موافقین ۰ مخالفین ۰