در این راهنما بهترین نرم افزار آنتی ویروس رایگان سال ۲۰۱۸ را به شما معرفی می کنیم. همچنین می توانید تحلیل سایسک را در مورد هر کدام از آنها را بخوانید و همچنین به لینک اصلی برای دانلود «آنتی ویروس رایگان» نیز دسترسی خواهید داشت.

آیا باید از آنتی ویروس رایگان استفاده کرد ؟

روزانه تعداد زیادی بدافزار با مشخصات مختلفی به کامپیوترها با سیستم عامل ویندوز حمله می کنند. در سال ۲۰۱۷ دو نمونه باج افزار بسیار خطرناک به سازمان هایی مانند NHS حمله کردند و آنها را با خسارات بسیار زیادی روبرو کردند. این موضوعات در سال ۲۰۱۷ به ما یادآوری می کنند که محافظت از کامپیوتر خود را فراموش نکنیم.

گاهی اوقات هزینه یک آنتی ویروس برای اینکه از کامپیوتر شما محافظت کند داشتن اطلاعات و کلیک برروی لینک دانلود است و شما نیازی برای پرداخت پول برای برقراری امنیت خود و نصب آنتی ویروس نخواهید داشت. نکته خوب درباره نصب یک آنتی ویروس رایگان از یکی از شرکت های معتبر این است که انها از موتوری مشابه با محصولات پولی خود در آنها استفاده می کنند.

درست است که وقتی شما یک اینترنت سکیورتی خرید می کنید قابلیت های بیشتری دریافت می کنید ولی زمانی که از ورژن رایگان همان محصول استفاده می کنید تنها یک آنتی ویروس خواهید داشت که می تواند امنیت کامپیوتر شما را برقرار کند. ورژن های مجانی ضد ویروس ها قابلیت هایی از قبیل جلوگیری از اسپم ٬ دیواره آتش قوی ، کنترل والدین ، مدیریت پسوردها ، پشتیبانی شرکت تولید کننده یا نماینده آن و برخی از امکانات دیگر را نخواهد داشت.

شرکت هایی که آنتی ویروس مجانی ارائه می دهند و محصولات آنها معتبر هستند عبارتند از آویرا Avira ، اوست Avast ، ای وی جی AVG ، بیت دیفندر Bitdefender و کسپرسکی Kaspersky که همگی آنها ضد ویروس و ضد بدافزاری که به شما شانس محافطت رایگان از کامپیوترتان را بدهد را دارند. این آنتی ویروس ها کامپیوتر شما را در مقابل از دست دادن اطلاعات محافظت می کنند.

اگر فکر می کنید که آنتی ویروس رایگان برای شما کافی نیست می توانید بررسی سایسک را در مورد بهترین آنتی ویروس های سال ۲۰۱۸ بخوانید و از بین آنها محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

از آنجاییکه بررسی، تست و مقایسه آنتی ویروس ها تخصص ، زمان و انرژی بسیار زیادی می برد بنابراین ما از نظر آزمایشگاه های مستقل مانند Av-Test ، SE Labs و Av Comparatives در این تحقیق استفاده کرده ایم.

مرتبط : بهترین نرم افزار آنتی‌ ویروس آندروید در سال ۲۰۱۸

مرتبط : آنتی ویروس تحت شبکه

ادامه لیست و دانلود آنتی ویروس ها در : سایسک