چگونه آنتی ویروس آپدیت کنیم ؟ امن نگاه داشتن کامپیوتر از ویروس ها و بدافزارها بسیار مهم است به خصوص زمانیکه کامپیوتر شما با به اینترنت متصل است. نرم افزار آنتی ویروس می تواند به شما کمک کند تا کامپیوتری امن و غیر قابل نفوذ داشته باشید اما تنها زمانی که آنتی ویروس را آپدیت کرده باشید. با استفاده از راهنمایی های سایسک در این پست می توانید آنتی ویروس را آپدیت و از آخرین قابلیت های آن بهره ببرید. همچنین می توانید در مقابل آخرین نمونه های تهدیدات سایبری خود را واکسینه کنید.

 

چگونه آنتی ویروس آپدیت کنیم ؟

روش اول برای آپدیت آنتی ویروس استفاده از خود نرم افزار آنتی ویروس است. اغلب ضد ویروس ها به کاربران این اجازه را میدهند تا از طریق خود نرم افزار آن را آپدیت کنند. بنابراین کاری که شما باید انجام دهید این است که برنامه آنتی ویروس را باز کنید و به دنبال گزینه Update ، Check for Updates ، Live Update یا گزینه های شبیه به آن بگردید. در اینجا به نمونه هایی از آپدیت اشاره می کنیم.

 

آپدیت آنتی ویروس نود ۳۲

برای آپدیت آنتی ویروس نود ۳۲ می بایست نرم افزار را باز کنید . F5 را کلیک کنید تا به قسمت Advanced Setup وارد شوید. شاخه Update را باز کنید تا زیر مجموعه های آن ظاهر شوند. سپس برروی گزینه Update کلیک کنید. در پنجره جدید برروی Clear کلیلک کنید تا کش آپدیت آن پاک سازی شود. حالا برروی OK کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شود. سپس برروی update که در سمت چپ وجود دارد کلیک کنید، Ok را بزنید و بعد از آن برروی Update Now کلیک کنید. حالا آنتی ویروس نود ۳۲ شروع به آپدیت شدن می کند و پس از دقایقی آنتی ویرس شما به روز شده است.

 

آپدیت آنتی ویروس اف سکیور PSB

آپدیت آنتی ویروس اف سکیور PSB بسیار آسان است. کافی است که در قسمت ابزار در پایین سمت راست صفحه ویندوز آیکون اف سکیور را پیدا کنید. برروی آن کلیک راست کنید. اولین گزینه آن check for updates است که باید برروی آن کلیک کنید. حالا فقط باید منتظر بمانید با عملیات به روز رسانی انجام شود.

چگونه آنتی ویروس آپدیت کنیم

آپدیت آنتی ویروس کسپرسکی ۲۰۱۸

پس از خرید لایسنس آنتی ویروس کسپرسکی و نصب آن می توانید در قسمت ابزار در پایین سمت راست صفحه ویندوز ایکون کسپرسکی را پیدا کنید و برروی گزینه Update کلیک کنید. سپس منتظر بمانید تا عملیات به روز رسانی انجام شود.

آپدیت آنتی ویروس کسپرسکی

 

icon-notتوجه : اگر نرم افزار آنتی ویروس بر روی کامپیوتر خود ندارید ما قویا به شما پیشنهاد می کنیم که از فروشگاه اینترنتی سایسک لایسنس آنتی ویروس اورجینال را خریداری نمایید و نرم افزار آن را از وب سایت کمپانی تولید کننده دانلود کنید و آن را برروی کامپیوتر خود نصب نمایید.

 

چگونه آنتی ویروس را از طریق وب سایت کمپانی آپدیت کنیم

اگه نتوانستید آنتی ویرس خود را از طریق خود نرم افزار آپدیت کنید می توانید دیتابیس جدید ویروس ها را به صورت مستقیم از وب سایت کمپانی تولید کننده آنتی ویرس دریافت کنید. لطفا در نظر داشته باشید که برای به روز رسانی نرم افزارهای برخی از تولید کنندگان ، نیاز دارید تا از ورژن های جدید نرم افزار آنها استفاده کنید. در پایین لینک برخی از برنامه های آنت ویروس محبوب برای به روز رسانی را آوردیه ایم که می توانید از آنها استفاده کنید.

آپدیت آنتی ویروس AVG

آپدیت آنتی ویروس اویرا Avira

آپدیت آنتی ویروس اف سکیور F-Secure

آپدیت آنتی ویروس کسپرسکی Kaspersky

به روز رسانی آنتی ویروس مکافی McAfee

آپدیت آنتی ویروس سیمانتک ( نورتون ) Symantec Norton

آپدیت آنتی ویروس ترند میکرو Trend Micro

آپدیت آنتی ویروس وب روت Webroot

 

مرتبط : چگونه کامپیوتر خود را بعد از نصب ویندوز جدید امن کنید

مرتبط : آنتی ویروس رایگان اویرا AVIRA – دانلود و بررسی

مرتبط : بهترین آنتی ویروس ۲۰۱۸ – مقایسه آزمایشگاه بین المللی